onsdag, november 14, 2007

Snöfjun

Alla sorters vinterskor gör att mina stortår domnar bort.
.
.
Jag spenderade kvällen hos Carro, Noah, 6 Daniel. Daniel har härmat Jonas och odlar nu bockskägg i protest. Carro skrämmer Noah med en läskig blottar-gubbe som ligger i en låda. Och Noah struttar runt och slänger teskedar omkring sig. Det va himla kul. Gemenskap på hög nivå. Snart kommer Jonas. Om 45 minuter. Imorron ska jag åka till pappa tänkte jag. Om han är där. Jag tänkte vara riktigt impulsiv och åka ner utan att ringa före. Jag ska leka modig. Jag ska pumpa honom om info om huset. Vårat hus. Det enda jag tänker på. Vårat lilla hus som vi ska leva lyckliga alla våra dagar i...bland äppelträd och jasminbuskar.
.
.
Jonas har förövrigt fått sin trial nu. Så jag har tagit ett steg ner på prioritetsstegen. Fickmuck! Men så länge han är lycklig så är jag lycklig ... ^^,

Inga kommentarer: