tisdag, mars 04, 2008

Spänningshuvudverk

Oj oj. Idag hade vi våran berättarövning. Vi var typ tolv i våran berättargrupp. Det var lite mysigt att va minigrupp, man hinner prata med alla och lära känna varandra lite bättre än om man är 35. Alla var trevliga och lika livrädda. ^^, Jag tyckte själv att jag hasplade ur mig min och irrade runt med mina gester. Men dom skrattade där det var meningen och Birger såg helnöjd ut. Jag var nog bättre än vad jag trodde. Jag hade inlevelse och var gullig sa Towe. [Jag är lite nöjd ändå] Men det är ändå inte min röst som berättar, det är mammas. =P När jag kom hem så åkte åkte jag med mamma och Sören till Jesper och firade honom. Han har blivit så stor och han är så gullig. Trevlig, glad och sexton år. *stolt moster*

Nu längtar jag efter Jonas. Jag behöver ventilera mig känner jag. Men det hinner jag imorgon. Det blir en riktigt fläskig sovmorgon och sen lull lull med lite städning. Jag måste relaxa nu.

Inga kommentarer: