lördag, september 27, 2008

...

Jag städar. Jag torkar saker, dammsuger och torkar golven. Och så tänkte jag äntligen få lite organisation på röran som är mitt liv. Det vill säga mina pysselgrejer. Men jag måste nog sandpappra och måla på min minibyrå en gång till. Den kommer sluka en hel del när den blir klar.

Vad är det som gör att sista säsongen på mitt "Will & Grace" tar så lång tid att ladda ner??? Den har ju varit där en vecka snart! Alla andra säsonger har slunkit ner på en tiominoterenquart men inte sista som jag längtar så förbaskat efter. Jag blev tvungen att avverka första säsongen av "Desperate housewives" emellan, men såklart så segar även följande säsong av den också. ^^, Verklig avkoppling är scrapbooking till nedladdade fabboritserier. Fast jag börjar få idétorka till vad som skall komma näst. =/ Nu ska jag fara runt ett tag med dammsugaren!

Inga kommentarer: