söndag, oktober 05, 2008

Oktoberväder

Regn och rusk dominerar utanför fönstret nu. Snart är oktober över också och så rätt som det är barkar det mot jul. På IKEA är det redan jul. Plastgranar med blåa kulor och glitter...såg faktiskt inget jag riktigt tyckte om.

Den här helgen har slösats bort ordentligt. Igår tvättade jag iof allt jag äger och har. Så har jag scrappat en och en halv sida också. Jag la fram ett förslag till Jonas att vi borde skaffa barn så jag har några att ta kort och scrappa på, han tyckte inte att det var en bra anledning till avel. Men vi bestämde i alla fall att vår framtida son skall heta Åke.

Imorgon ska jag försöka få till en riktig hurt-dag. Cykla till ICA och handla potatis samt ORGANISERA BLAND MINA GREJER! Allt flyttas från ena stället till det andra. Egentligen borde jag ha ett skrivbord till för att få plats. Imorgon ska jag i allafall städa och kånka ner grejer i källaren så kanske jag får lite svängrum.

[Om en halvtimme kommer "Desperate housewives: säsong 3" ner! Happy day!]

Inga kommentarer: