lördag, januari 24, 2009

Let's dance

Vi tittade på Let's dance en snutt igår och jag blev så överlycklig för nu har jiven börjat! Jag tycker att jive ser så oerhört kul ut! Så jag frågade Jonas om vi inte kunde gå en jivekurs när...ja...ehm...när jag är klar... *host* men det tyckte han inte alls. "Vi kan lära dig åka motorcykel istället." fick jag till svar. Himla otippat.

Men Let's dance i alla fall. Jag är så oerhört besviken på Kitty! Jag hade så höga förväntningar på henne när jag läste att hon skulle vara med och så blajjar hon bort det. Hon ser ut som en kalasfull höna med bristande lokalsinne när hon vinglar runt på golvet. Nej, henne har jag laggt ner. Mitt andra hopp, Magnus, har dock infriat alla mina förväntningar. Tony och jag kan bilda fanclub. Laila och Morgan är också bra. Dom kan få vara kvar till slutet, och så Hasse Aro och Höglundskan! Jag tycker dom är så söta när domstruttar runt. Mest Elisabeth för att hon verkligen serså himla lycklig ut. Niclas Wahlgren och Carl-Jan kan gärna ryka ut så fort som möjligt. Carl-Jan är Lotta Bromés bitch och alla som har med henne att göra gillar vi inte!
Nu ska jag måla en hÄngel!

Inga kommentarer: