fredag, januari 30, 2009

Slask och pissregn

Jag har precis skrivit klart mitt arbete om Philiphs och min relation. Jag är mäkta stolt. Responsgrupparbetet gjorde den faktiskt bättre. Tydligare om inte annat. Jag började undra under arbetets gång om jag kanske skulle börja skriva på en bok. Jag kände mig lite som Jonas Gardell. Men jag tänkte snabbt att "orka..." och då la jag ner dom tankarna direkt.

Igår gjorde jag pilates. Det var kul. Det är lite skoj att rörelser i sengångartakt kan få en så svettig som jag faktiskt blev. Jag som är så väl...*host*...tränad. Jonas spelade "Motocoss madness" eller nåt och jag låg och vevade med armar och ben på golvet. Det kallar jag torsdagsmys. Idag är det "Let's dance" och jag hoppas sååå att det är Magnus tur att dansa jive. Vilken kombination! Nu ska jag reada det last chapter in min englishtext om critical literacy och answe some instuderingsquestions that vi have till monday. Pip pip!

Inga kommentarer: