tisdag, mars 10, 2009

Matematik

Idag har jag haft en bra dag. Vi hade tre riktigt produktiva lektioner i skolan och det gjorde gott för min motivation att få lite hopp om utveckling och kunskapande. Jag har varit lite lagom trött hela dagen dock för jag smög upp igår efter att Jonas somnat. Jag kände mig som en bov när jag tassade upp i mörkret, satte mig vid datorn och klickade på explorerikonen. När vi släckt lampan fick jag bara en massa tvångstankar om nya alfabeten jag har på gång och plötsligt slog det mig: ett Diesel grand måste jag ju naturligtvis ha. Jag googlade till klockan ett, då harklade sig Jonas lite för högt och jag fick tvärpanik och studsade tillbaka och ner i sängen igen. Nu har jag börjat med e-bay och hoppas få tag på nåt till rimligt pris.

[Helgens underhållning]

Inga kommentarer: