fredag, mars 06, 2009

Men shit pommes...

Jag trodde jag var frisk. Oh, så jag bedrog mig. Jag käkade min gröt, lite pasta och lite småtjaffs igår och trodde jag mådde bra tills jag gick och la mig. Inatt har jag kastat mig runt i sängen och drömt konstiga saker, magen har verkligen låtit som ett jävla åskväder [värre än Jonas mage DÅ när den var sjuk] Vi bestämde dejt ikväll eftersom jag trodde jag var bra men den får jag avbeställa...fast han lär ju bli sjuk ändå stackarn så som jag slickat på honom i mina dar!

Nu är det dusch, ipren och se om jag kan sätta mig och läsa lite om problemlösning efter den verkar. Vi har tre litteraturseminarium efter varandra nästa vecka. Hur tänker man att nån ska kunna klara av både det, sig själv och sitt liv. Speciellt om man nu råkat bli illa magsjuk. Ve mig!
---
---

Inga kommentarer: