fredag, maj 08, 2009

Överflöd

Jag har precis bestämt mig för att sluta äta mat. Det är alldeles för dyrt har jag bestämt. Detta har vi diskuterat lite, min partner i crime and myself, men idag rågades måttet och droppen trillade över och fläsket brann upp. Nä, varför ska man lägga alla pengar man har på kyckling, sparris, ägg, yoghurt, pasta och sånt när det finns näringsriktig kost för typ 70 spänn om dagen? Och framförALLT! När det finns så mycket annat jag kan lägga pengar på! Idag handlade jag mat för 450 kronor och det hade blivit FEM hÄnglar! Eller typ ÅTTA greeting farm! Eller typ ALLA RETRO FLOWER-PUNCHARNA! Eller TVÅ nestabilitasar! Nu blir jag svettig och matt känner jag. Nej, nu lägger jag av med all inhandling av mat. Nån måtta får det ändå vara.


[Bild från Philiphs och min grillning förra helgen...det är inte värt det...]

Inga kommentarer: