tisdag, januari 19, 2010

Panik
När jag precis skulle börja torka håret för en stund sen började det blinka oranget [stavning?] i hela vardagsrummet. "Oh, no" The plog!" tänkte jag och rusade fram till fönstret för att se hur stor plogvall som nu fanns bakom min bil. Som tur var så var det bara en liten sträng, helt överkörringsbar. Dom var alltså bara ute och nöjesplogade lite, tur för mig!

Strax ska jag iväg till skolan, plocka min lilla samåkare och dra iväg. Nya skolan är väldigt fräsch och stor. Och vilseledande. Jag med mitt [icke-]lokalsinne får svindel så fort jag kommer in men även jag ska nog lära mig. *pannlampa och kompass* It will lösa sig. En tandborstning nu and then I'm ready to go!

ps. jag måste lägga in lite bilder här. Hur tråkigt verkar det inte här inne?

Inga kommentarer: