torsdag, februari 18, 2010

Horror
Jag skrek nyss för mig själv så att fönsterrutorna skallrade. Tv3 gjorde reklam för "Petra Mede Show". Hur hål i huvudet är det att ge PETRA MEDE en egen show? Vad säger ni Sverige, ska vi köra en nationell bojkott?

Egentligen skulle jag bara skriva att jag mår lite bättre för varje dag som går, att jag har ätit alldeles för mkt pasta idag och min minimerade tarm gillade det inte alls. Imorgon blir det protein, protein, protein...och lite sparris. Förhoppningsvis åker Philiph med mig till Älmsta så vi kan umgås lite. Nu ska jag koka te och glo på feel-good-film.

Fotnot: Jag pratade med John idag och vi hade en riktig konversation! Han frågade om jag mådde bra och jag frågade tillbaka. Han frågade vad jag skulle göra ochsjälv skulle han göra chokladbollar. Så fruktansvärt kul dom är i treårsåldern. I must åk to Arboga snarast.

Inga kommentarer: