söndag, februari 21, 2010

Nostalgi
Idag har jag fikat och pratat om livet med Caroline. Då fick jag tillbaka livsgnistan igen. *puh* Sen åkte jag till Philiph och tittade på hans nya lägenhet och efter det åkte vi till ICA i Älmsta. Vi pratade massa minnen, speciellt om sommaren 2005. Det var nog den bästa i våra liv. Vi var 20 år, hade en skitbil och hade precis börjat upptäcka vår vackra vänskap. Nu när jag kom hem till vårat tomma hus började jag läsa igenom mina blogginlägg från den tiden. Vad mycket roligare och 20-årigare jag var på den tiden. Lite smått martyrisk, lustig och ung. Det var en väldigt hysterisk och händelsefull tid. När jag nu fått lite distans till lidandet jag gick igenom då kan jag tycka att det var ganska gulligt och extremt nyttigt. Jag gör nämligen aldrig om mina misstag. *Peppar peppar*

Nu får du *som vet vem du är* sluta läsa för jag ska skriva vad jag ska ställa mig och laga till för middag:
Vitllöksmarinerad kycklingfilé med stekt haloumi, tärnade tomater, ungsbakade sparrispotatisar, vanlig sparris och guacamole. Shit vad hungrig jag blev.

Inga kommentarer: