lördag, september 01, 2007

Lördagsmorgon

Hej. Idag var det meningen att jag skulle vara på spinning kl 1o.oo. Men neeeej då! För kära Friskus&svettus har bestämt att det inte drar igång förrän på måndag. Och pga det så kommer inte jag få spinna förrän på ONSDAG. Det är tortyr, nu måste jag ju bege mig ut och promenera lördag - tisdag. Det hade jag inte räknat med.
.
.
Imorse när jag sköljde ansiktet så fylldes handfatet med brunt vatten. Det såg ut som aningen utspädd coca cola. Tvärvidrigt. Men efter ett tag så ljusnade det. Men nu mår jag illa av att dricka det.
.
.
Inatt drömde jag att jag var jättegravid men så gick vattnet och läkarna kom fram till att det var nog ändå bäst att pappan värpte fram bebisen. Jippi? Jag vet inte vem pappan var, han var kort, skallig och rund och hade väldigt platt näsa och smal mun. Men det blev en pojke iallafall. En underbart söt liten pojke med bruna ögon och ljust hår. Min lilla Gordon. *snüft* Sen vaknade jag och drömde att vi va i Häverödal med Ebba & Melvin. En betydligt mer realistisk dröm.
.
.
Klockan halv fem ska Jonas och jag ha myskväll, trots hans invändningar(!), man kan faktiskt ha det trots att han ska jobba natt. Så jag ska laga mat och så ska jag låna Mario Kart av Fanny och han ska ta med sig sitt super-motor-cross-spel som han tror att jag inte kan. Jag ska fan kick his ass och sen ska jag tala om det för Bjarne! Woophopdidoo! Nu måste jag gå, för äggen kokar över. HEJ!

Inga kommentarer: