söndag, december 02, 2007

När första ljuset brinner...


Jag gjorde två adventsljusarrangemang igår. Simply because jag inte visste vilket fat jag ville använda. Det runda eller det avlånga. Så jag gjorde två så får Jonas välja när han kommer hem. Dessutom hittade jag inga ljus [ i år igen! ] som va rätt storlek. Dom jag har nu är way to big. Men idag åkte jag till Åhléns och köpte nya. Lite mindre som inte skymmer så mycket. Och så köpte jag en kanelströare, present till Emily, julstjärnor på blomsterlandet och lite småplock på Rusta till julgrupperna jag ska göra till Pappa&Anne + Kerstin&Bjarne. Jag tjuvstartade julhandlingen. Men på onsdag ska Jonas och jag åka. Så mysigt. Hoppas på lite snö tills då. Sen ska Carro och jag in helgen efter och så hoppas jag på en STHLMSvisit med mitt lilla bögas. ^^, Nu ska jag adventspynta! TJOFRÄS!

Inga kommentarer: